English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۸۳ درصدی احداث پل شهدای دهنو در رینگ چهارم اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۳ درصدی احداث پل شهدای دهنو در رینگ چهارم خبر داد.

پیشرفت ۸۳ درصدی احداث پل شهدای دهنو در رینگ چهارم اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اصغر کشاورزراد گفت: رینگ چهارم کلان‌شهر اصفهان، مجموعه‌ای از آزادراه‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح است که از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، ابتدای جاده نائین (امام رضا (ع)) آغاز می‌شود و با گذر از شرق و شمال اصفهان به سمت میدان استقلال حرکت می‌کند و با عبور از خمینی‌شهر، اتوبان ذوب‌آهن و کمربندی غرب، به سمت کمربندی شرق اصفهان حرکت می‌کند و به تقاطع سردار شهید سلیمانی متصل می‌شود.

وی افزود: یکی از این پروژه‌های شاخص، حلقه حفاظتی شهر یا رینگ چهارم ترافیکی به طول ۷۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر از این رینگ داخل شهر اصفهان و ۳۳ کیلومتر در محدود پنج شهر دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم قرار دارد و پس از بهره‌برداری موجب تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات خواهد شد.

خاطرنشان کرد: تسهیل عبور و مرور در شهر، کاهش اتلاف وقت و کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی در مبادی ورودی، کاهش اثرات منفی ترافیک، کاهش بار ترافیکی رینگ سوم، جلوگیری از گسترش بی‌رویه ساخت‌وساز، گسترش کمربند سبز اصفهان و حذف ترافیک خودروهای سنگین عبوری، به‌عنوان نتایج و اهداف پروژه رینگ چهارم شناخته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به احداث پل ورودی چنگان در کیلومتر ۲۵۰۰ رینگ چهارم ادامه داد: این پل که با توجه به اتصال روستای چنگان به دهنو، پل شهدای دهنو نام گرفت، تاکنون ۸۳ درصد پیشرفت داشته و برای تسهیل دسترسی محلی به روستاهای چنگان و دهنو احداث می‌شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تأکید کرد: اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیارد ریالی و مساحت عرشه ۱۳۰۰ مترمربع از جمله مشخصات پل چنگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه