English

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد درمجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه های محله محور

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد درمجلس گفت:خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه های شاخص و محله محور محقق می شود.

 خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه های محله محور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شاخص و محله محور شهرداری نجف آباد در قالب قسمت پنجم داستان خدمت از توزیع عادلانه خدمات مجموعه شهری نجف آباد و توجه ویژه به در مناطق کم برخوردار به عنوان ویژگی خاص این قسمت یاد کرد.

وی که در مراسم افتتاح 45 میلیارد تومان پروژه های عمرانی شاخص و محله محور در مناطق 5 گانه شهرداری حضور داشت ضمن تقدیر از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری نجف آباد در تخصیص و تعریف پروژه های عمرانی خدماتی در مناطقی مانند فیروزآباد، امیرآباد و آزادگان، خدمت به شهروندان ساکن در این مناطق  و  تلاش در جهت رفع مشکلات عدیده و دیرینه آنان را بسیار مهم و شایسته ارزیابی کرد.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی احداث و ساماندهی ادامه بلوار ظفر با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان را از پروژه های شاخص و تعیین کننده دانست که با افتتاح آن فیروزآباد از معضلات بن بست فعلی فاصله گرفته و زمینه جهت توسعه عملی و پایدار شهری این منطقه بیش از پیش مهیا خواهد شد.

ابوالفضل ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح پروژه مهم و حساس ساماندهی خیابان طالقانی و رفع مشکلات استحصال شده در معبر و زندگی شهروندان ساکن آن را بسیار مهم دانست که قالب قسمت پنجم داستان خدمت با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد تومان اقداماتی نظیر جدول و دال گذاری و انجام عملیات آسفالت انجام و به شهروندان تقدیم شد.

ابوترابی با اشاره به ساماندهی دو خیابان عطار و رسالت به عنوان دیگر پروژه های محله محور منطقه پنج شهری نجف آباد، زیرسازی، لکه گیری و اجرای پوشش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج گانه به ارزش 25 میلیارد تومان در قالب قسمت پنجم داستان خدمت را نشانه ای از توزیع عادلانه خدمات مجموعه شهری نجف آباد در سطح مناطق مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد دیگر پروژه های خدماتی و عمرانی تقویم عمرانی سالانه نیز مانند قسمت های گذشته آماده و برای بهره برداری به مردم شریف تقدیم گردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه