English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق داخل خودروهای حاشیه زاینده‌رود / اعتراف متهم به ۳۳ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق داخل خودروهای پارک‌شده در حاشیه منطقه زاینده‌رود، با اعتراف به ۳۳ فقره سرقت دستگیر شد.

 دستگیری سارق داخل خودروهای حاشیه زاینده‌رود / اعتراف متهم به ۳۳ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو آنها در برخی از مناطق حاشیه‌ای زاینده‌رود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس، مشخص شد سارق به صورت پیاده  در حاشیه زاینده‌رود تردد کرده و اقدام به سرقت از داخل خودروهای پارک‌شده می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: تحقیقات کارآگاهان در این زمینه ادامه داشت تا اینکه یکی از  واحدهای گشت انتظامی موفق به شناسایی سارق شده و متهم را در یک عملیات ضربتی و کاملا هماهنگ دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، زمانی که با مدارک و مستندات خاص کارآگاهان پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و به ۳۳ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر‌نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه نظیر هندزفری، پاوربانک، تعدادی ادکلن و عطر، تعدادی عینک، کیف عینک، فلش مموری، شارژر خودرویی موبایل و اقلامی دیگر کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه