English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال در بازرسی مأموران از یک کارگاه در اصفهان خبرداد.

کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، کنترل و سرکشی از انبارها و شرکت های تولیدی و صنعتی (مصرف کنندگان عمده سوخت) در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص طی هماهنگی با مرجع قضائی اکیپ مشترکی از مأموران این پلیس و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و اداره صمت به یکی از کارگاه های تولیدی اطراف اصفهان اعزام و در بازدید از محل مقدار 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 14 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را از اولویت های پلیس در جهت حفظ سرمایه های ملی کشور عنوان و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه