English

استاندار اصفهان خبر داد؛

افتتاحیه جایزه‌ مصطفی (ص) با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود

استاندار اصفهان از میزبانی اصفهان در جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) و حضور ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم، خبر داد.

افتتاحیه جایزه‌ مصطفی (ص) با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: در مهرماه سال‌جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می‌شود که مهمترین این رویدادها از لحاظ ملی و بین‌المللی جایزه مصطفی (ص) است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که مدیریت استان در سال گذشته انجام داد، میزبانی این جایزه بین‌المللی به اصفهان واگذار شد و به دنبال این هستیم تا دبیرخانه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص)در استان مستقر بماند.

استاندار اصفهان یکی از اصلی‌ترین راهبردهای توسعه استان را حرکت در راستای «توسعه اقتصاد دانش بنیان» دانست و عنوان کرد: از این رو بایستی پیوند عمیقی میان استان و حوزه‌های فناوری و تکنولوژی برقرار و مسیر اصلی سرمایه‌گذاری استان هموار شود.

مرتضوی افزود: اصفهان بایستی پایگاه مؤثر و مهمی برای نخبگان علمی ملی و بین‌المللی قلمداد شود، برای تحقق این مهم گام نخست در جریان جایزه مصطفی (ص) رقم خواهد خورد که اصفهان میزبان ۱۵۰ دانشمند معتبر و برتر جهان اسلام می‌شود که از سراسر دنیا به اصفهان خواهند آمد.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم افتتاحیه این آیین با حضور رییس جمهور برگزار شود و در جریان این جایزه برنامه‌های متعددی با حضور دانشمندان برتر جهان اسلام در حوزه علم و فناوری در اصفهان برگزار خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: ظرفیت سازی برای بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بهره‌مندی از این رویداد ضروری است.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در این راستا بسترسازی برای حضور فعالان اقتصادی استان در جریان جایزه مصطفی(ص) و ایجاد ارتباط با نخبگان علمی جهان اسلام توسط اتاق بازرگانی با جدیت دنبال گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه