English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد؛

میزبانی اصفهان از چندین رویداد ملی و بین‌المللی در مهرماه امسال

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از میزبانی اصفهان از چندین رویداد ملی و بین‌المللی همچون سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی اصفهان، نخستین دوره نمایشگاه فن‌نما در مهرماه امسال خبر داد.

میزبانی اصفهان از چندین رویداد ملی و بین‌المللی در مهرماه امسال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شهر اصفهان در ماه مهر میزبان رویدادهایی بین‌المللی همچون سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان است که پس از چندین سال انتظار در اصفهان برگزار می شود.

او افزود: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی اصفهان نیز از چهارم تا هفتم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود و تلاش می کنیم تا در ابعاد بین‌المللی حضوری فعال در این حوزه داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اعلام اینکه برای این نمایشگاه از نمایندگان شهرهای خواهرخوانده دعوت به عمل آمده است، افزود: نمایندگان چهار شهر برای حضور در نمایشگاه و دو شهر برای مشارکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در بعد بین‌المللی اصفهان را بهتر و بیشتر از قبل معرفی کرده و ظرفیتی ایجاد کنیم تا این رویداد آورده‌های اقتصادی و فرهنگی برای اصفهان داشته باشد.

معرک‌نژاد برگزاری نخستین دوره نمایشگاه فن‌نما را از دیگر رویدادهای مهم در مهرماه امسال برشمرد و گفت: این نمایشگاه با رویکرد فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی برگزار می‌شود و فعالان این عرصه از اقصی نقاط کشور در این کلان‌شهر حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان همزمانی نمایشگاه فن‌نما با جایزه مصطفی در اصفهان را اتفاقی قابل توجه دانست و اظهار کرد: امیدواریم با حضور نخبگان و دانشمندان جهان اسلام و برگزاری هر چه بهتر این رویدادها، کلان‌شهر اصفهان را یک گام به شهر زندگی نزدیک‌تر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه