English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین از صدها کلاس اخلاق برای جوانان بهتر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، از صدها کلاس اخلاق و جلسه فرهنگی برای جوانان بهتر است .

حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین از صدها کلاس اخلاق برای جوانان بهتر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  رسول میرباقری با بیان اینکه حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین ، از صدها کلاس اخلاق و جلسه فرهنگی برای جوانان بهتر است، گفت:  با توجه به رسالتی که برای ارتقای معنوی و فکری آن‌ها داریم، یکی از روش‌ها تقویت این قافله عظیم است.

وی اظهار کرد: سیل خروشان، تجلی بزرگ یاران مهدوی و ندای «یالثارات الحسین» این روزها در حال و هوای کربلا به‌ویژه حرم امام حسین (ع) و بزرگترین پیاده‌روی بشریت، جلوه می‌کند.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: این انسجام، اتحاد، ایثار، همدلی و فداکاری غیرقابل توصیف است که نیازمند کمک است و باید تمام شهرها و کشورهای اسلامی همکاری و همراهی کنند تا هر چه بهتر برگزار شود.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امسال نیز شهرداری اصفهان با قدرت بیشتر و با حضور تعدادی از کارگران حوزه خدمات شهری و مدیران در حال خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری اصفهان مسئولیت پاک‌سازی و رفع نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بخشی از شهر کربلا را بر عهده دارند و با توجه به اینکه تعدادی از آن‌ها برای نخستین بار سفر عتبات عالیات آمده‌اند، فراتر از خدمتگزاری به این کار نگاه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، از صدها کلاس اخلاق و جلسه فرهنگی برای جوانان بهتر است و با توجه به رسالتی که برای ارتقای معنوی و فکری آن‌ها داریم، یکی از روش‌ها تقویت این قافله عظیم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه