English

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار اعلام کرد:

تامین آب شرب پایدار شهرها و روستاهای منطقه برخوار در فصل تابستان قابل تقدیر است

نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار در جلسه شورای معاونین آبفای استان اصفهان تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاهای منطقه برخوار را به رغم چالش های موجود در فصل تابستان قابل تقدیر بر شمرد.

تامین آب شرب پایدار شهرها و روستاهای منطقه برخوار در فصل تابستان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حاجی دلیگانی در این نشست که در منطقه برخوار برگزار شد به بررسی اجرای پروژه های آبفا در منطقه پرداخت و گفت: انتظار می رود مسئولان آبفا با مدل های اقتصادی که در نظر می گیرند بتوانند زیرساخت های طرح های توسعه ای آبفا را بیش از پیش در منطقه مهیا نمایند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در این نشست خواستار اجرای تاسیسات فاضلاب در منطقه شد و اظهار داشت: امید می رود با همکاری آبفا، شهرداری و دهیاری ها و نیز با مشارکت بخش خصوصی زمینه احداث تاسیسات آبفا در منطقه فراهم گردد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل آبفای استان اصفهان به احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر  شاهپور آباد و روستای محسن آباد پرداخت و گفت: با در مدار قرار گرفتن این پروژه مشکل افت فشار آب در این منطقه برطرف می شود و آب شرب با فشار یکسان میان مردم توزیع می گردد.

حسین اکبریان افزود: در حال حاضر پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر شاهپور آباد و روستای محسن آباد به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی رسیده است که انتظار می رود در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در خصوص احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب علی آباد عنوان کرد: با تکمیل این پروژه و اجرای  کامل شبکه فاضلاب، مردم شهر های حبیب آباد، کمشچه ، شاهپور آباد و روستای علی آباد از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می شوند.

وی افزود: هم اکنون 580 کیلومتر شبکه فاضلاب در منطقه برخوار اجراء شده و تاکنون 25 هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان در این منطقه واگذار گردیده است.

اکبریان با بیان اینکه در حال حاضر 49 هزار انشعاب آب به مشترکین در منطقه برخوار واگذار شده است وتصریح کرد: در تابستان سال جاری با تلاش نیروهای متخصص و متعهد و با بهره مندی از دانش روز دنیا در تامین و توزیع هوشمندانه آب شرب، آب مورد نیاز 7 شهر و 7 روستای منطقه به صورت پایدار تامین شد و مردم با هیچ گونه قطعی و افت فشار مواجه نشدند.

 گفتنی است: در سفر مدیرعامل به همراه اعضای شورای معاونین به منطقه برخوار ، مراسم غبار روبی حرم مطهر سیدان الکریمان ابراهیم و اسماعیل  ابن موسی ابن جعفر ( ع) توسط مدیر عامل آبفای استان اصفهان صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه