English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۵ هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح پنج هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۵ هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با هفته دولت، با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شامل واحدهای مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده، خود مالکی، مسکن روستایی، مسکن های حمایتی دولت و واحد های باقی مانده مسکن مهر در سراسر کشور افتتاح شد. 

این مراسم به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار و در طی آن پنج هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی در استان اصفهان به طور همزمان با دستور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این آئین، اظهار کرد: واحدهای مسکونی که همزمان با هفته دولت در استان اصفهان مورد افتتاح قرار گرفت شامل ۷۵۶ واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده و خودمالکی واقع در ۱۰ شهر استان بوده است. 

وی افزود: علاو بر این، ۳۹۰ واحد باقی مانده مسکن مهر آران و بیدگل و چهار هزار واحد مسکن روستایی نیز در سطح استان به طور همزمان در این مراسم افتتاح شدند. 

این مقام مسئول تخصیص زمین به ۶۳۱ متقاضی در ۱۳ شهر استان از جمله متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از دیگر برنامه های حوزه مسکن استان برشمرد که در هفته دولت انجام می‌شود. 

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار کرد: مطابق با برنامه چهار ساله بیش از ۱۸۳ هزار و ۸۰۰ واحد شهری، ۲۰ هزار واحد استیجاری و ۴۰ هزار واحد روستایی در برنامه استان اصفهان است. 

قاری‌قرآن افزود: بیش از ۴۴۲ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱۵۰ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند همچنین تا کنون بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی نیز تخصیص پروژه شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: تا کنون بیش از ۳۶ هزار و ۹۰۰ واحد در پروژه‌ها تعریف شده‌اند و برای افزون بر ۲۱ هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه