English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبرداد؛

کشف بیش از ۴۶۹ هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 469 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

کشف بیش از 469 هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کاشان در حین کنترل تردد خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر به راننده خودرو دستور ایست می دهند.

وی در ادامه گفت: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در بازرسی انجام شده  469 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به این که ارزش سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف  پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاکاوند در پایان خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می آید و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه