English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان :

برگزاری نمایشگاه مجازی فن‌نما ابتکاری برای افزایش شمار مخاطبان است

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: ما سعی کرده ایم در نمایشگاه فن­ نما شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین کننده‌های سرمایه و شرکت‌های بزرگ با نیازهای مختلف را کنار یکدیگر قرار بدهیم و محلی برای تبادل دانش و اطلاعات ایجاد کنیم و همزمان درحال برنامه­ریزی نمایشگاه مجازی آن هستیم.

برگزاری نمایشگاه مجازی فن‌نما ابتکاری برای افزایش شمار مخاطبان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا طحانیان گفت: یکی از مباحث مهم کشور در سال­های اخیر بحث شرکت­های دانش بنیان­ بوده­است که ما توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی‌های مختلف، اکوسیستمی با ورودی دانش و خروجی محصول ایجاد کنیم.

او ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم در نمایشگاه فن‌نما مواردی مانند شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین‌کننده‌های سرمایه، شرکت‌های بزرگ با نیازهای مختلف و چرخه‌های دیگر را کنار هم قرار بدهیم.

طحانیان با اشاره به مسیر رشد و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان، اضافه کرد: با نگاه به نمایشگاه می‌بینیم که تمام ابزارهای لازم، برای رسیدن یک شرکت دانش‌بنیان از نوپایی به بلوغ و تجاری شدن، وجود دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مربوط به فناوری معمولاً با چالش‌های زیادی همراه هستند، افزود: با وجود چالش­های فراوان، با توجه به قطب‌های صنعتی موجود در استان اصفهان و رشد خوب دانش‌بنیان‌ها و با توجه به ثبت نام اولیه، استقبال خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

طحانیان درمورد تفاوت­های نمایشگاه فن­نما با یک نمایشگاه عمومی گفت: مخاطب اصلی نمایشگاه فن­نما، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایعی با نیاز فناورانه هستند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه ‌بر اینکه مخاطبان عام می­توانند درجریان پیشرفت‌های فناورانه قرار بگیرند، مخاطبان خاص مانند افراد فعال در حوزه فناوری و دانش‌بنیان‌ها، می­توانند به تبادل نظرها و تجربیات‌شان بپردازند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای تخصصی آموزشی در نمایشگاه فن‌نما، بیان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه در زمان و مکان مناسبی برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم که محل خوبی برای تبادل علم و دانش باشد.

طحانیان اضافه کرد: ما همزمان با برنامه­ریزی نمایشگاه حضوری فن‌نما، درحال برنامه ریزی نمایشگاه مجازی آن هم هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: نمایشگاه مجازی فن‌نما نسبت به نمایشگاه حضوری، مدت بیشتری در دسترس خواهد بود و استقبال خوبی را از آن پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در انتها با اشاره به وب­سایت فن­نما، افزود: فرم‌های ثبت‌نام برای نمایشگاه حضوری و مجازی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در وب­سایت نمایشگاه به آدرس fannema.ir  در دسترس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه