English

با حکم مدیر مخابرات منطقه اصفهان؛

مسئول مخابرات شهرستان هرند منصوب شد

با حکم اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، مصطفی یوسفی هرندی به عنوان مسئول مخابرات شهرستان هرند منصوب شد.

 مسئول مخابرات شهرستان هرند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه منطقه شرق اصفهان در استان گفت: شرق اصفهان یکی از گستره ترین مناطق استان است که ایجاد ساختار جدید و تشکیل چهار فرمانداری در این منطقه توسط دولت محترم، نشان از با اهمیت بودن موقعیت این منطقه دارد.

احمد شاه میرزائی ارتباطات را از اساسی ترین نیازهای امروز مردم دانست و اظهار کرد: مطالبه دسترسی به سرویس های پهن باند حتی در دور افتاده ترین روستاهای کشور، موید این مطلب است که در دنیای امروز نیاز به ارتباطات جزء حیاتی ترین نیازهای بشری محسوب می شود.

وی افزود: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت مادر تخصصی حوزه ارتباطات کشور علی رغم شرایط اقتصادی و عدم توازن هزینه و درآمد، به فرمان دولت محترم مبنی بر ارائه فیبر نوری منازل و مشاغل در قالب طرح جهادی نجما لبیک گفته و در حال اجرای این طرح در اقصی نقاط کشور است که تسریع در اجرای آن یاری همه نهادهای حاکمیتی از جمله فرمانداری و شهرداری ها را می طلبد.

شاه میرزائی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساختهای مخابراتی در منطقه شرق اصفهان عنوان کرد: حقیقتا شرکت مخابرات در راستای برقراری ارتباط پایدار در نقطه نقطه منطقه شرق اقدامات زیربنایی زیادی صورت داده که وجود ارتباط پایدار ثابت و سیار شاهد این مدعاست و اشکالات جزئی موجود نیز با پیگیری و مطالبه از طریق طرح های USO وزارت ارتباطات قابل حل خواهد بود.

بهرام خواجه سعیدی فرماندار شهرستان هرند هم در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات خوب و جهادی مخابرات در شهرستان هرند به بیان مشکلات و دغدغه های ارتباطی مردم پرداخت.

گفتنی است؛ مصطفی یوسفی هرندی مسئول جدید مخابرات هرند در حاشیه این مراسم گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی این شهرستان ارائه نمود.

مخابرات هرند 2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه