English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پزشک

فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن زادروز فیلسوف و پزشک بزرگ جهان اسلام حکیم ابوعلی سینا که به نام روز پزشک نامگذاری شده را به پزشکان میهن اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پزشک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در متن پیام سردار حمید علینقیان پور به مناسبت روز پزشک  آمده است:

«یکم شهریور ماه که روز میلاد حکیم ابو علی سینا است در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده و این روز فرصت مغتنمی را فراهم آورده تا از پزشکان عزیز که در اصل پزشکان قهرمانان گمنام جامعه هستند و خستگی ناپذیر برای نجات جان ها و کاهش رنج بیماران تلاش می کنند به شایستگی تقدیر شود.

پزشکان همیشه نقش مهمی در زندگی بشر داشتند از تمدن های باستانی تا دوران معاصر مسئولیت شفای بیماران و حفظ جان انسان ها برعهده این قشر نهاده شده است. در واقع پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

بی تردید مردم بزرگ ایران تلاش های خستگی ناپذیر پزشکان در دوران دفاع مقدس که در بیمارستان های صحرایی پشت جبهه ها با کمترین امکانات و تجهیزات به درمان مجروحان و مصدومان جنگ می پرداختند و همچنین تلاش های این قشر زحمت کش در دوران پرالتهاب همه گیری بیماری کرونا را فراموش نخواهند کرد.

این جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پزشک که در دوران دفاع مقدس و دوران کرونا در دفاع از سلامت جامعه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، سالروز میلاد  فیلسوف و پزشک بزرگ جهان اسلام حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه پزشکان ارجمند کشور که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت مخلوق مشغولند تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم. »

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه