English

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان خبرداد؛

کشف ۱۷ هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف 17 هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق در دهاقان خبرداد.

کشف 17 هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اسماعیل پریشانی گفت: محموله لوازم التحریر خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: راننده خودرو به محض رویت واحد های گشتی بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به متواری شدن از محل کرده که مأموران با هوشیاری و سرعت عمل خود طی عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودرو موفق به کشف 17 هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با اشاره به این که اقلام مکشوفه فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه راننده متخلف خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد برخورد قاطع و مستمر با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور را از اولویت های اصلی پلیس عنوان و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه