English

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

امنیت جامعه را مدیون نیروهای مقتدر انتظامی هستیم

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تسلیت شهادت ماموران شجاع و فداکار فراجا و ابراز همدردی با خانواده ها و همرزمان این شهدا، امنیت جامعه امروز را مدیون نیروهای مقتدر انتظامی دانست.

امنیت جامعه را مدیون نیروهای مقتدر انتظامی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدنوید متقی در حاشیه بازدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: امروز به اتفاق جمعی از همکارانم در جمعیت هلال احمر اصفهان درمعاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور یافتیم تا شهادت 2 نفر از ماموران شجاع و فداکار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که روز جمعه در درگیری با یک فرد شرور و قاتل مسلح به درجه رفیع شهادت نایل آمدند را خدمت خانواده های معظم و معزز و همه همرزمان این شهدا تبریک و تسلیت بگوییم.

وی افزود: این حادثه هرچند تلخ و ناگوار و ناراحت کننده بود اما نشان داد که ماموران انتظامی خالصانه در میدان حضور دارند و جانشان را برای امنیت و آرامش جامعه فدا می کنند و امروز همه ما امنیت جامعه خود را مدیون این نیروهای مقتدر انتظامی هستیم.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: فرماندهی انتظامی کشور در بخش ها و حوزه های مختلفی همچون راهور، موضوعات امنیتی، اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، جرایم اقتصادی و ... حضوری مستمر و مقتدر دارند و در این ایام که عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین شرکت می کنند هم شبانه روزپای کار هستند و در حوزه صدور و تمدید گذرنامه زائران خدمت رسانی می کنند که وظیفه خود می دانم به همه این عزیزان خداقوت بگویم.

متقی، فعالیت های پلیس کشور ما فراتر و گسترده تر از فعالیت پلیس در کشورهای دیگر است گفت: انصافاً فعالیت کردن در حوزه های مختلف و متنوع کاری بسیار سخت و دشوار است که البته نیروهای عزیز انتظامی ما با مدیریت هوشمندانه و قوی فرماندهی کل انتظامی کشور توانستند ماموریت خود را به خوبی انجام داده و از آزمون تامین امنیت و آرامش جامعه سربلند بیرون بیایند که به نوبه خودم دست همه این عزیزان را می بوسم و از زحمات و تلاش های طاقت فرسای آنان قدردانی و آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و همراهی با این عزیزان در حوزه های کاری مشترک و مرتبط را اعلام می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه