English

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد؛

پیشگیری از بروز تخلفات در ثبت نام مدارس / تشکیل ۳ فقره پرونده برای مدارس اصفهان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: حضور به موقع تعزیرات حکومتی و پیشگیری از بروز تخلفات در ثبت نام مدارس پیشگیری کرد.

پیشگیری از بروز تخلفات در ثبت نام مدارس / تشکیل 3 فقره پرونده برای مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر مختاری بیان داشت : اطلاع رسانی به موقع و حضور گشت های تعزیرات در نظارت بر روند پیش ثبت نام ها از بروز تخلفات گرانفروشی جلوگیری بعمل آورده و تاکنون در این خصوص تعداد 3 فقره پرونده برای مدارس تشکیل گردیده که در حال رسیدگی و در نهایت صدور رای در شعب تعزیرات حکومتی می باشد.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان مرجع نظارت بر روند فعالیت مدارس دولتی و غیر دولتی اقداماتی از ابتدای سال در موضوعات مطرح شده انجام داده است، افزود:با توجه به گزارشات مردمی رسیده به تعزیرات ، انتظارات بر تشدید نظارت ها می باشد و گشت های سیار تعزیرات حکومتی در سراسر استان اصفهان آمادگی لازم در همراهی در نظارتها با دستگاه های متولی امر بازرسی را داشته است.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در این جلسه مقرر شد، آموزش و پرورش نسخه ای از کلیه قراردادهای منعقده بین روسای و انجمن های اولیاء مدارس با تولید کنندگان پوشاک فرم مدرسه را به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان ارسال نمایند تا در صورت کشف تخلف شعب تعزیرات حکومتی بدون اغماض با اشد مجازات های مقرر شده با متخلفین احتمالی برخورد بازدارنده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه