English

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

لزوم توسعه گردشگری در روستاهای منطقه کاشان

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم آبی منطقه کاشان نگاه حمایتی در تغییر کاربری و‌توسعه گردشگری روستایی ‎را ضرروری دانست.

لزوم توسعه گردشگری در روستاهای منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جواد نائینی در حاشیه سفر معاون امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی که به همت دفتر خانه ملت‌ ازصورت گرفت، با اشاره به بروکراسی سخت اداری در منطقه کاشان اظهار کرد: تفکیک امور اراضی و واگذاری اسناد مشکل زیادی را به وجود آورده است که بروکراسی های اداری آن را سخت تر کرده است.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنایع کارگاهی در اسد آباد با مشکلاتی در خصوص  واگذاری زمین و طرح تفصیلی مواجه شده که نیاز دارد نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشیم. 

 نائینی با بیان اینکه،  زمینی برای اختصاص میدان تره بار و انبارهای مرکزی در کاشان نیاز است، خاطر نشان کرد:  با تخصیص ۲۰۰ هکتار زمین، برای تامین میدان میوه و تره بار،  انبارها و ذخیره مواد غذایی،  نیاز شهرستان را مرتفع می کند.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۰۰ هکتار زمین برای دامگاه شهرستان و همچنین زمینی برای کشتارگاه منطقه کاشان لازم است که امید است از برکت حضور معاون امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی این مشکلات مرتفع شود.

وی تنها راه نجات روستاها  از خشکسالی  را  تغییر زمین کاربری دانست و گفت: مهاجرت مردم بالعکس شده و برای تثبیت این مهاجرت باید پایداری روستاها را توجه ویژه داشت و با تغییر کاربری و الحاقات به مردم روستا در  زمینه توسعه گردشگری کمک کرد.

لازم به ذکر است رضا افلاطونی معاون امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی به دعوت جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مشکلات اراضی منطقه کاشان صدور اسناد اراضی ،رفع تداخلات و حفظ کاربری کشاورزی از به کاشان سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه