English

معاون مهندسی راه و شهرسازی استان اصفهان:

۳۰ کیلومتر از محور نائین- طبس در درست اجرا است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.

۳۰ کیلومتر از محور نائین- طبس در درست اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهزاد شاهسوندی با اشاره به اینکه محور نائین- انارک- خور- طبس ۲۵۳ کیلومتر بوده که ۱۴۳ کیلومتر از آن به صورت بزرگراهی احداث و بهره برداری شده است، اظهار داشت: ۳۰ کیلومتر دیگر این محور نیز طی یک قرارداد به ارزش یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا بوده و مابقی مسیر نیز در دست مطالعه است.

وی همچنین به پروژه کنار گذر آران و بیدگل و کمربندی کاشان اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت مشترک به طول ۷۱ کیلومتر و شامل ۴۳ کیلومتر کنار گذر آران و بیدگل و ۲۸ کیلومتر کمربندی کاشان است که تاکنون روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر کنار گذر آران و بیدگل انجام و بهره برداری شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سه کیلومتر از کمربندی کاشان نیز روکش لایه اول آن انجام شده است و مابقی مسیر نیاز به آزاد سازی دارد؛ البته در همین راستا هم اکنون چهار دهانه تقاطع غیر همسطح زیر گذر کمربندی کاشان با محور نوش آباد اکنون در دست اجرا اس

به گفته وی همچنین ساخت ۹ کیلومتر از محور ابوزید آباد – کاشان – فخره در شمال استان اصفهان در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه