English

آشکارساز گازهای قابل انفجار در اصفهان بومی سازی شد

پروژه آشکارسازی گازهای قابل انفجار با همکاری مشترک اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان و انستیتو اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان بومی‌سازی شد.

آشکارساز گازهای قابل انفجار در اصفهان بومی سازی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، پروژه دست یابی به دانش فنی آشکارسازی گازهای قابل انفجار با همکاری مشترک اداره پژوهش و فناوری پالایشگاه اصفهان و انستیتو اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

این پروژه با همکاری پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان و متخصصان اداره ابزار دقیق هلدینگ پتروپالایش در واحدهای عملیاتی با موفقیت اجرا و نصب و کارآیی آن مورد تائید قرار گرفت.

پروژه آشکار سازی گازهای قابل انفجار در تست عملیاتی تجهیز سطح بلوغ این تکنولوژی معادل ۸ ارزیابی خواهد شد و در صورت تبدیل شدن به یک محصول تجاری موفق سطح تکنولوژی این محصول به ۹ افزایش خواهد یافت.

گفتنی است آشکارساز گاز یک تجهیز مورد مصرف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور است. این قطعه برای پایش گازهای قابل انفجار در مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع آشکارساز از سه جزء حسگر گاز، مدار الکترونیکی و محفظه ضد انفجار تشکیل شده است.

طراحی الکترونیکی و مکانیکی این تجهیز با سرمایه گذاری و پشتیبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همکاری اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان به نتیجه رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه