English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز "خبرنگار"

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز "خبرنگار"، رسالت خبر و خبرنگاری را رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین و حیات بخش عنوان کرد.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز "خبرنگار"

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

رسالت خبر و خبرنگاری، رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین و حیات بخش و احیاء کننده ارزش های والای انسانی است، خبرنگاران چشم بینا و تیزبین جامعه، ملجأ و مأمن آحاد و طبقات مختلف، مهندسان فرهنگی و منعکس کنندگان واقعیات و درخواست های اقشار مختلف جامعه هستند.

خبرنگاران مشکلات و معضلات مختلف را احصاء و در راه برطرف کردن این مشکلات قلم فرسایی کرده و آرامش خود را فدای آسایش مردمان سرزمین خویش می کنند. حوادث و رویدادها را دلسوزانه و در راستای مرتفع نمودن پیامدهای آن روایت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب از پای نمی نشینند.

اینجانب روز 17 مرداد که به مناسبت شهادت شهید "محمود صارمی" به روز خبرنگار نامگذاری شده است را به عموم اصحاب قلم و رسانه، خبرگزاری ها، مدیران جرائد و مطبوعات در فضای حقیقی و مجازی و همه عزیزانی که در جهت تنویر افکار عمومی گام برمی دارند تبریک گفته و امیدوارم همکاران رسانه ای بیش از پیش در جهت یاری رساندن به فرزندان ملت شریف ایران در فراجا مساعدت و مشارکت داشته و اقدامات جهادی کارکنان پلیس را به جامعه منعکس نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه