English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری یک قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری قاتل یک شهروند کمتر از 48 ساعت پس از وقوع جنایت در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری یک قاتل کمتر از 48 ساعت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان اصفهان و متواری شدن قاتل ، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل وقوع جنایت  با بررسی آثار بجا مانده در صحنه جرم و انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی در کمترین زمان هویت قاتل را بدست آورده و با رصد هوشمندانه مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را کمتر از 48 ساعت پس از ارتکاب قتل  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  با بیان اینکه  قاتل در اعترافات خود انگیزه اش از وقوع این جنایت را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان داشته  تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در قتل کشف و در نهایت پس از بازسازی صحنه جرم متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه