English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خبرداد؛

توقیف ۴۳۲ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از توقیف 432 ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان طی چهار ماه اخیر خبر داد.

توقیف 432 ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی بیان داشت: 79دستگاه حفاری غیر مجاز آب و 353 ادوات غیر مجاز برداشت آب سطحی از ابتدای سال 1402 تا کنون در استان اصفهان توقیف شده است.

وی تصریح کرد: اجرای احکام اعم از تخلیه منصوبات غیرمجاز، پر، مسدود و مسلوب المنفعه چاه‌های غیرمجاز به صورت جدی در استان اصفهان پیگیری می شود و تا کنون از طریق سامانه 3848 بیش از 44 هزار و 835 مورد تماس مردمی از سراسر استان اصفهان دریافت و ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان این که دریافت گزارش های مردمی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه 3848 امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به هر گونه تخلفات آبی از خدمات این سامانه تلفنی است.

ساسانی با تأکید بر تسهیل ارتباط با مردم اضافه کرد: این سامانه منحصر به فرد اولین بار در کشور در شرکت آب منطقه ای اصفهان از اسفند 98 شروع به کار کرده و مردم می‌توانند در سراسر استان از طریق تماس با این سامانه گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه‌های فاقد پروانه، برداشت پساب از فاضلاب شهری، هرگونه تخلف و آلودگی منابع آب، برداشت غیر مجاز از کانال‌ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیرمجاز را مطرح کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان یادآور شد: بیشترین آمار و شکایت مردم در رابطه با حفاظت منابع آب موارد یاد شده بود و در همین راستا سامانه پاسخگویی تلفنی 3848 راه‌اندازی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه