English

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان خبر داد؛

افتتاح بزرگترین خانه کودک اصفهان تا سال آینده در منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از افتتاح بزرگترین خانه کودک اصفهان تا سال آینده در منطقه 2 خبر داد.

افتتاح بزرگترین خانه کودک اصفهان تا سال آینده در منطقه 2 اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: اقدامات زیادی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی از پروژه‌های بزرگ شهری تا پروژه‌های کوچک محله‌محور برای منطقه 2 برنامه‌ریزی شده است که از جمله آن‌ها، احداث بزرگ‌ترین خانه کودک و نوجوان شهر اصفهان در مجاورت پارک قلمستان است.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری این پروژه به اتمام برسد و ابتدای سال آینده با تجهیز آن بزرگترین خانه کودک و نوجوان شهر اصفهان را در اختیار شهروندان منطقه2 و دیگر مناطق اصفهان قرار دهیم.

این مقام مسئول بیان داشت: احداث دو خیابان دکل برق حدفاصل خیابان بابک و کندروی امام خمینی (ره) را از دیگر پروژه‌های این منطقه دانست و گفت: اجرای این پروژه در راستای ارتقای کیفی محله و بحث‌های روان‌بخشی ترافیک محله مؤثر است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ۷۰ درصد از آزادسازی خیابان ولی‌عصر در محله دهنو در سال گذشته انجام شده که با توجه به ریزدانگی بافت مسکونی در آن‌جا تملک بسیار سخت است و باعث آزار و اذیت اهالی محله شده است، امیدوارم در یکی دو ماه آینده ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز تکمیل و قطعه نهایی خیابان ولی‌عصر در سال جاری احداث شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه