English

در هلدینگ پترو پالایش اصفهان انجام شد؛

احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان با محوریت مشعل پویا

آیین امضا و تبادل توافقنامه احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان در هلدینگ پترو پالایش اصفهان برگزار شد.

احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان با محوریت مشعل پویا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این آیین گفت: ما شاهد رویداد بزرگی هستیم و شرکت مشعل پویا اسپادانا به نمایندگی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را در زمین چهل هکتاری خود احداث می کند.

محسن قدیری توضیح داد: با راه‌اندازی شش شرکت زیر مجموعه در پالایشگاه اصفهان، درصدد دستیابی به بالاترین ضریب پیچیدگی و سوددهی در پالایشگاه اصفهان هستیم و شرکت مشعل پویا شرکتی است، که  در زمینه احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی و تجهیزات ابزار دقیق، سیستم‌های کنترل و برق از توان متخصصان و دانشمندان ایرانی استفاده خواهد کرد و با برند ملی وارد بازارهای جهانی می شود.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم گفت: با احداث این پردیس شرکت های دانش بنیان می‌توانند در زمینه نفت و انرژی سبب رشد پالایشگاه و افزایش سود دهی شوند.

مصلحی با اشاره به توان شرکت های دنش بنیان، خواستار حمایت از نخبگان و دانشگاهیان از طرف هلدینگ پتروپالایش و شرکت مشعل پویا شد.

مدیرعامل مجموعه علمی صنعتی مشعل پویا هم گفت: ما از ابتدای راه‌اندازی شرکت به دنبال ارتباط موثر و بهتر با دانشگاهیان و دانشمندان بودیم راه‌اندازی این پردیس گام موثر مشعل پویا برای استفاده از توان و تخصص جوان این مرز و بوم خواهد بود.

مجید نادری نژاد افزود: در این پردیس بستری فراهم خواهد شد که شرکت‌های تخصصی بتوانند، با استفاده از فضای موجود، زمینه رشد و تکامل خود و شرکت مشعل پویا را فراهم کنند.

کشمیری مشاور شرکت مشعل پویا در احداث پردیس هم گفت: احداث پردیس نصف جهان توسعه علمی و تخصصی صنعت پتروپالایش را  در پی دارد و با استقرار حدود ۱۵۰ شرکت‌ دانش بنیان در این پردیس، زمینه اشتغال حدود پنج هزار نفر از دانشگاهیان و دانشجویان فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه