English

قهرمانی دختران اصفهانی در رقابت های دو و میدانی نونهالان

دختران اصفهان قهرمان رقابت های دو و میدانی نونهالان منطقه چهار کشور شدند.

قهرمانی دختران اصفهانی در رقابت های دو و میدانی نونهالان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، تیم دو و میدانی نونهالان دختر استان اصفهان در رقابت های قهرمانی دو و میدانی  منطقه چهار کشور موفق شد با کسب ۴ مدال طلا و ۳ مدال نقره قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند و جام قهرمانی را برای اصفهان به ارمغان آورد.

سرپرست تیم نونهالان دختر استان اصفهان که خود از مربیان قهرمان پرور و استعدادیاب رشته مادر دو و میدانی است از قهرمانی تیم نونهالان دختر اصفهان در رقابت های قهرمانی دو و میدانی  منطقه چهار کشور خبر داد و گفت: تیم دختران اصفهان با ظرفیت کامل و تعداد ۱۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شدیم با اقتدار و کسب ۷ مدال (۴ مدال طلا و ۳ مدال نقره) جام قهرمانی این دوره از رقابت های منطقه ۴ کشور را برای استان اصفهان به ارمغان آوریم.

فاطمه بهرامی با اشاره به این که در رقابت های دو و میدانی دختران منطقه ۴ کشور ۷ تیم از ۶ استان و بیش از ۷۰ ورزشکار حضور داشتند گفت: این رقابت ها روز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ به میزبانی استان فارس و در استادیوم حافظیه شیراز برگزار شد که از سطح بالایی نسبت به دیگر مناطق کشور برخوردار بود و استان های اصفهان، خوزستان، فارس (دو تیم الف و ب)،  بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند  و قهرمانان در ماده های مختلف رکورد های خوبی از خود بر جای گذاشتند.

بهرامی این قهرمانان  نونهال دختر را آینده سازان دو و میدانی اصفهان دانست و گفت: استعدادهای بسیار خوبی در بین دختران ایران زمین وجود دارد که می توانند با اندک حمایت مسئولان و آماده سازی بستر برای رشدشان پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در عرصه های بین المللی به اهتزاز در بیاورند و اینجا بر خود لازم میدانم از همه کسانی که برای اعزام این تیم به مسابقات منطقه ۴ کشور از ما حمایت کردند به ویژه مدیر ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس هیات دو و میدانی شهرستان کاشان تقدیر و تشکر داشته باشم.

مدال های کسب شده توسط دختران نونهال اصفهان در این رقابت ها به شرح زیر می باشد:

_رقیه موسوی مدال طلا ماده ۱۰۰ متر

_زهرا رجایی مدال طلا ماده ۴۰۰ متر

_زهرا قاسمی مدال طلا ماده ۱۰۰ متر با مانع

_تیم هانیه صالحی، رقیه موسوی، نرجس یاوری و زهرا رجایی مدال طلا ماده رله امدادی

_نرجس یاوری مدال نقره ماده ۴۰۰ متر

_ستایش نیک نفس مدال نقره ماده پرش طول

_هانیه صالحی مدال نقره ماده ۱۰۰ متر

در بخش تیمی تیم دو و میدانی نونهالان دختر اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

اهدا حکم دبیر هیات چوگان شهرستان برخوار به آقای احسان هاشمی توسط آقای مجید اصلانی رئیس هیات چوگان استان و آقای مسیب امینی پور رئیس هیات چوگان شهرستان برخوار

دومیدانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه