English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

۱۰۰ هزار متر لوله گذاری آب و فاضلاب طی سه ماهه نخست امسال در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای 100 هزار متر لوله گذاری آب و فاضلاب طی سه ماهه نخست سال جاری با هدف توسعه خدمات به مردم در استان اصفهان خبر داد.

100 هزار متر لوله گذاری آب و فاضلاب طی سه ماهه نخست امسال در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان گفت: بیش از 20 درصد از مجموع این عملیات صرف اصلاح شبکه های فرسوده شده است که تاثیر بسیار مهمی در کاهش هدر رفت آب دارد و از آسیب به زیرساخت های شهری جلوگیری می کند.  

وی جمعیت تحت پوشش آب شهری و روستایی استان اصفهان را بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بالغ بر 71 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و لوله گذاری خطوط انتقال آب در سه ماهه نخست سال جاری توسط آبفای استان صورت گرفته است که از این میزان نزدیک به 65 درصد صرف توسعه شبکه و خدمات شرکت آبفا در نقاط مختلف استان شده است.

این مقام مسئول لوله گذاری فاضلاب را حدود 20 کیلومتر عنوان کرد و گفت: بیش از 3 کیلومتر اصلاح شبکه و حدود 17 کیلومتر  لوله گذاری خطوط اصلی و فرعی و خطوط انتقال در مدت زمان مشابه انجام شده است.

اکبریان با بیان اینکه 100 شهر و حدود یک هزار روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار دارند، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 5 هزار انشعاب آب و حدود 4500 انشعاب فاضلاب واگذار و نصب شده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزود: کل انشعابات نصب شده آب در استان حدود یک میلیون و 500 هزار فقره و انشعابات نصب شده فاضلاب حدود 736 هزار فقره می باشد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه