English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر/ اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق اموال ساختمان های نیمه ساز با 6 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر/ اعتراف متهم به 6 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: مأموران گشت انتظامی کلانتری11 شاهین شهر در ساعات نیمه شب هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی متوجه حضور مشکوک یک دستگاه خودروی پراید جلوی یک ساختمان نیمه ساز شده و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد راننده خودرو در حال سرقت سیم و کابل های برق داخل ساختمان بوده که به محض مشاهده خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات انجام شده علاوه بر اعتراف به بزه ارتکابی به 6 فقره سرقت اموال موجود در ساختمان های در حال ساخت شاهین شهر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از مالکان ساختمان های در حال ساخت خواست از رها کردن اموال با ارزش در محل جداً خودداری و ضمن استخدام نگهبانی مطمئن در ساختمان، حضور افراد و خودروهای مشکوک در اطراف کارگاه های ساختمانی را سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه