English

استاندار اصفهان تاکید کرد :

با تسهیلگری ساخت و تولید مسکن در استان اصفهان رونق گیرد

استاندار اصفهان گفت: خود و همه مدیران و مسئولان استان و کشور را در برابر دستور مقام معظم رهبری‌ سرباز می‌دانیم تا تلاش کنیم با تسهیلگری امر مهم ساخت مسکن در کشور و استان رونق بگیرد.

با تسهیلگری ساخت و تولید مسکن در استان اصفهان رونق گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان بیان کرد: ظرف یک هفته، کمیته‌ای با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شود و پیشنهاد کارشناسی شده برای تعیین تکلیف مسکن مهر تحویل داده نشده مورد بررسی و ارائه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: کسانی که در شرایط تورم در اجرای تعهدات اهمال می‌کنند و از طریق تصاحب سرمایه مردم برای خود انباشته‌ای جمع می‌کنند بایستی به گونه‌ای نقره داغ شوند تا آخرین نفر در اینگونه سوءاستفاده ها باشند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این کمیته برای مقابله با فرد یا افرادی که با سوءاستفاده تعهدات خود را انجام نداده و از شرایط تورم و بهره‌مندی از سرمایه مردم نفع شخصی می‌برند تصمیم‌گیری شود و در جلسه‌ای با حضور مسئولان قضایی استان مطرح و پشتیبانی‌های لازم برای برخورد با این بی‌قانونی‌ها اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: هدف این است امکانی که در حوزه مسکن مهر بوده و به سرانجام نرسیده در چرخه تولید و ارائه مسکن قرار بگیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: خود و همه مدیران و مسئولان و استان کشور را در برابر دستور مقام معظم رهبری‌ سرباز می‌دانیم تا تلاش کنیم با تسهیلگری امر مهم ساخت مسکن در کشور و استان رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه همه اعتبار کشور به میدان آمده تا وضعیت بهم ریخته مسکن مردم سامان بگیرد، گفت: شورای عالی مسکن به صورت ماهانه با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و در این جلسات در خصوص پشتیبانی های مالی و زیرساختی و تسهیلگری فرایندها تصمیم‌گیری می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پشتیبانی‌هایی که باید از اقشار متفاوتی که در نهضت ملی مسکن هستند اتفاق بیفتد روی میز شورای عالی مسکن است.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: با توجه به استمرار و پیگیری رییس جمهور در این حوزه  امید است چالش‌های کلان در ساخت مسکن در آینده‌ای نزدیک رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه