English

طی سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

جمع آوری ۵۶۰۰ تن زباله در منطقه دو شهرداری کاشان

معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری کاشان از جمع آوری حدود 5600 تن زباله طی سه ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

جمع آوری 5600 تن زباله در منطقه دو شهرداری کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی امینی خواه در  جمع خبرنگاران گفت: میانگین تولید زباله هر شهروند روزانه 720 گرم است و برای جمع آوری هرکیلو گرم زباله از مبدأ تا مقصد (دفن در چاله زباله) 4896 ریال هزینه می شود.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 1488سرویس نخاله ساختمانی در سطح نواحی سه گانه منطقه دو جمع آوری و در محل های مجاز  تخلیه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو کاشان در ادامه از 282 مورد اخطاریه و اطلاع رسانی موارد پسماند و اخطاریه نخاله ساختمانی خبر داد و افزود: پاکسازی و محصور نمودن زمین های بایر، اجرای تبصره 14و بند 20 ،حفر چاه جذبی، لایروبی چاه، شستشوی المان ها، اجرای کانیوو، اخطار و پر نمودن گودهای رها شده و همچنین  پاکسازی مسیر رودخانه ها و ...از جمله مواردی بوده که طی این مدت در دستور کار نواحی و حوزه معاونت خدمات شهری منطقه بوده است.

امینی خواه در پایان با اشاره به معضل زباله گردها که بعضاً با پاره کردن پاکت های زباله و پخش آن در محیط مشکلات زیادی را بوجود آورده و باعث تهدید سلامت عمومی می گردد، بر لزوم آموزش شهروندان  تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو گفت: جمع‌آوری زباله از مبداء و تفکیک آن از مسائل مهمی است که نیازمند فرهنگسازی و آموزش صحیح به شهروندان بوده و جمع آوری زباله در نوبت روز هزینه های مازادی در بر داشته که با بیرون گذاشتن زباله ساعت 10 شب می توان این هزینه ها را به با بهره وری بالاتر برای سایر مسائل عمران شهری هزینه کرد.

گفتنی است ؛ عملیات رفت و روب و جمع آوری زباله و همچنین جمع آوری و بارگیری نخاله ساختمانی در سطح  این منطقه توسط  106 کارگر خدماتی و 4 دستگاه نیسان و دو دستگاه خاور و 7 دستگاه پرس زباله انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه