English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

آغاز فعالیت ۲۰ تیم نامحسوس پلیس راهور در بزرگراه های اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از آغاز اجرای فعالیت گشت های نامحسوس این پلیس به منظور مقابله با رانندگان حادثه ساز در بزرگراه های کلانشهر اصفهان خبر داد.

آغاز فعالیت  20 تیم نامحسوس پلیس راهور در بزرگراه های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اجرای طرح تابستانه پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از 20 تیم نامحسوس در بزرگراه های کلانشهر اصفهان به گشت زنی پرداخته و با رانندگان متخلف و حادثه ساز برخورد قانونی می کنند.

وی هدف از راه اندازی گشت های نامحسوس پلیس راهور در بزرگراه های کلانشهر اصفهان را ایجاد امنیت و آرامش در بزرگراه ها همزمان با سفرهای تابستانی و افزایش تردد در سطح این شهر و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی برای شهروندان و مسافران عنوان کرد .

سرهنگ محمدی تاکید کرد: علاوه بر ثبت تخلفات توسط دوربین های نظارتی موجود در بزرگراه ها این تیم های نامحسوس در سطح  بزرگراه ها به صورت شبانه روز به گشت زنی پرداخته و با رانندگان متخلف و حادثه ساز برخورد قانونی خواهند کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ورود موتورسیکلت به بزرگراه به دلیل خطراتی که برای آنها دارد ممنوع است، گفت: ماموران ما در صورت ورود موتورسیکلت ها به بزرگراه ها با آنان برخورد قانونی خواهند کرد ، بنابر این از موتورسواران عزیز می خواهیم که برای حفظ سلامتی و ایمنی خود با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه