English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوارخبرداد؛

دستگیری ۲۶ محکوم متواری و تحت تعقیب در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری 26 محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 26 محکوم متواری و تحت تعقیب در برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی اظهار داشت: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام 26 محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان 12 محل فروش و مصرف مواد مخدر را شناسایی و 4 باند فروش مواد مخدر را منهدم کردند.

سرهنگ خلیلی ادامه داد: در این طرحی یک کیلو و 375 گرم انواع مواد مخدر کشف، 17 خرده فروش مواد مخدر  دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و 40 معتاد متجاهر  هم  جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه