English

در راستای کاهش دغدغه های شرکای اجتماعی صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم اندیشی و هم افزایی اداره‌ کل تأمین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

جلسه هم اندیشی و هم افزایی اداره‌ کل تأمین اجتماعی استان و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای کاهش دغدغه های شرکای اجتماعی برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی و هم افزایی اداره‌ کل تأمین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جلسه هم اندیشی و هم افزایی اداره‌ کل تامین اجتماعی استان و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور مرتضی حاجی کاظمی مدیرکل،معاون و روسای ادارات تخصصی اداره کل تأمین اجتماعی استان و میثم مداحی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاستهای ابلاغی تامین اجتماعی و مسئولیت اجتماعی باید به امور مردم رسیدگی کرد.

مدیر کل استان گفت: می توان با تشکیل جلسه‌ های کارشناسی به منظور تسریع در خدمت رسانی و رفع مسائل ومشکلات و بررسی دغدغه های ذینفعان از ارجاع ذینفعان به دیوان عدالت اداری جلوگیری کرد و مسائل بررسی و بهترین و منظم ترین تصمیم گیری و رای در کمیته های مربوطه صادر شود.

مداحی افزود:نکته با اهمیت بین اداره کل تأمین اجتماعی اصفهان و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولیت اجتماعی آن است که حقی ناحق نشود و باید هر دو طرف را در نظر داشت هر رای ناحق در خصوص مشاغل سخت وزیان آور برای سازمان حدود دو میلیارد تومان هزینه دارد و از طرفی معیشت و زندگی یه خانواده هم باید در نظر گرفته شود،لذا باید تصمیم منطقی و اصولی در چهار چوب قوانین و مقررات اتخاذ گردد.

وی بیان داشت: با فراوانی‌ پرونده ها و داشتن  ۷۰ هیأت تشخیص و حل اختلاف در استان جهت بررسی مواردی از جمله اصلاح عناوین شغلی و سوابق و کمیته های مشاغل سخت و زیان‌آور انجام می شود که با برگزاری جلسات کارشناسی و آسیب شناسی و رفع موضوعات مبهم بین دو دستگاه و وحدت رویه  از ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری جلوگیری خواهد شد.

مدیر کل استان در پایان افزود: جهت اصلاح روش ها و راهکار ها و نزدیک شدن دیدگاه ها و تصمیم گیری منطقی در خصوص صدور آراء و رسیدن ذینفعان به حق واقعی تلاش میکنیم با معاونت‌ حقوقی سازمان هماهنگی لازم جهت تشکیل جلسه با قضات دیوان عدالت اداری در استان انجام گردد و بتوانیم گره کوچکی از مردم باز کنیم و رضایت مردم را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه