English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد؛

انهدام باند ۶ نفره سارقان باغ ها درشهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری اعضای باند6 نفره سارقان باغ ها در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد .

انهدام باند 6 نفره سارقان باغ ها درشهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ شکراله پورخاقان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغ های خصوصی شهروندان در 2 روستای شهرستان شهرضا، بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه "هونجان" فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی نهایتاً  سرنخ هایی از یک باند 6 نفره سرقت به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه این متهمان را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی این افراد را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که این افراد در تحقیقات صورت گرفته به 27فقره سرقت از باغ های شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ پورخاقان در خاتمه خاطر نشان کرد: با راهنمایی سارقان، 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و سپس همگی افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه