English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف محموله ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل 100 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان"مبارکه" خبرداد.

توقیف محموله 100 میلیارد ریالی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارحمید علینقیان پور  بیان داشت: در راستای طرح های مقابله ای با قاچاق کالا و ارز در استان، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از اتوبوس پرداخته و موفق به کشف یک دستگاه خودپرداز ، یک دستگاه آسیاب صنعتی، یک دستگاه قهوه ساز و تعداد 27 هزار و 852 عدد انواع قطعات الکترونیکی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را 100 میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با خاطر نشان کردن این نکته که قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است، از عموم مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه