English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در خمینی شهر پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در خمینی شهر خبر داد.

یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در خمینی شهر پلمب شد

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در  یک کارگاه خصوصی بدون مجوز قانون ی  مواد شوینده تولید می شود ماموران از این کارگاه بازدید بعمل آورده و در بازرسی از محل 3 هزار و 220  جعبه پودر ماشین لباسشویی تقلبی، 90کیلو  پودر فله ای و کارتن های خالی مرتبط و همچنین تعداد 360 کیلو زیتون کشف شد.

وی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مالک این کارگاه اقدام به تولید شوینده های تقلبی کرده و پس از بسته بندی آنها در کارتن های مربوط به یکی از شرکت ها تولید کننده شوینده های بهداشتی  آنها را به فروش می رسانده است.

سرهنگ براتی افزود: ارزش ریالی اقلام مکشوفه در صورت ورود به چرخه توزیع بیش از 570 میلیون ریال برآورد شده  و در این خصوص فرد مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با تشکر از عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با تولید کنندگان غیرقانونی اقلام بهداشتی غیرمجاز و همکاری امت حزب الله در کشف جرائم،و خریداقلام مورد نیاز اصناف از نمایندگی رسمی شرکتهای تولید کننده ،گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه