English

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان :

ازدواج های دانشجویی از پایدارترین و خاطره انگیـزترین ازدواج هاست

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: ازدواج های دانشجویی از پایـدارترین و خاطره انگــزترین ازدواج هاست.

ازدواج های دانشجویی از پایدارترین و خاطره انگیـزترین ازدواج هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مختاری در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای که در سالن اجتماعات کوثر با حضور ۲۰۰ زوج دانشجو برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی نسبت به توفیق حاصل شده در خصوص میزبانی از زوجین دانشجو، از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و دانشگاه فنی و حرفه ای قدردانی کرد.

وی در مورد علت برگزاری این مراسم ابراز داشت: با توجه به اینکه این جشن‌ها در سال‌های گذشته در سطح استان برگزار می‌شد و در چند سال گذشته با وجود فراگیر شدن بیماری کرونا، برگزار نشده بود، دانشگاه پیام نور دوباره تصمیم به احیای این سنت حسنه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان عنوان کرد: ازدواج های دانشجویی از پایدارترین و خاطره انگیزترین ازدواج هاست.

رییس دانشگاه پیامنور اصفهان

وی تصریح کرد: برگزاری این مراسمات باعث انگیزه پیدا کردن و تشویق شدن جوانان دانشجو به امر مقدس ازدواج می شود و گسترش دهنده سبک زندگی ساده و بی آلایش و سبک زندگی اسلامی ایرانی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری هست، می باشد.

مختاری در مورد هدایایی که برای این جشن بزرگ در نظر گرفته شده افزود: هدیه سفر مشهد مقدس برای تمامی زوج ها از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و هدایایی نیز از طرف دانشگاه پیام نور و کمک هزینه ۶ سفر کربلا از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان به زوجین عزیز اهدا گردید.

این مقام مسئول در پایان گفت: طرح جوانی جمعیت که در مجلس شورای اسلامی تصویب گردیده، بحمدالله طرح خوبیست و به زوجین این امکان را می‌دهد که با فرزند آوری از مزایای این طرح ها استفاده کرده و وضعیت کشورمان در طرح جوانی جمعیت ان شاءالله رو به بهبودی رفته و عامل موثری برای مقابله با این بحران اجتماعی باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه