English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

ساماندهی بافت فرسوده خمینی‌شهر با اجرای پروژه‌های محرک توسعه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم ساکن در بافت فرسوده خمینی‌شهر پروژه‌های محرک توسعه برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

ساماندهی بافت فرسوده خمینی‌شهر با اجرای پروژه‌های محرک توسعه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌ قرآن در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای بازآفرینی محلات هدف شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: این اداره‌ کل در راستای ضرورت ساماندهی وتوانمندسازی بافت‌های حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شهرستان خمینی‌شهر نسبت به احداث پایگاه سلامت پروین اعتصامی در محله جوی آباد و سالن اجتماعات آموزش بهداشت عمومی در محله قرطمان این شهرستان اقدام کرده است.

وی افزود: در حال حاضر این مجموعه‌ها جهت بهره برداری لازم به شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خمینی‌شهر واگذار شده است. همچنین جهت تهیه ملزومات و تجهیز امکانات موردنیاز، مکاتبات لازم با شرکت بازآفرینی شهری ایران و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان بعمل آمده است.

وی ادامه داد: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان نسبت به احداث دو سرای محله در سکونتگاه‌های غیر رسمی محلات جوی آباد و وازیچه خمینی شهر اقدام نموده که مرحله سفت کاری دو پروژه یاد شده به اتمام رسیده است.

قاری‌ قرآن ادامه داد: روشنایی و آسفالت معابر محلات حاشیه نشین جوی‌آباد، وازیچه و قرطمان واقع در شهرستان خمینی‌شهر از جمله دیگر اقدامات در راستای ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای بوده است.

وی بیان داشت: به منظور ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان، یک قطعه زمین به شهرداری خمینی شهر جهت احداث پاسگاه نیروی انتظامی در محله جوی‌آباد در جهت پیشگیری ومبارزه با مفاسد اخلاقی و بزهکاری‌های اجتماعی و فرهنگی، واگذار شده و در اعتبارات سالجاری نیز این موضوع پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای برخی پروژه‌ها در حوزه بازآفرینی شهری به صورت مشارکتی انجام می‌شود که از جمله آن در شهرستان خمینی‌شهر می‌توان به احداث مرکز ورزشی (خانه کشتی) و چمن مصنوعی در محله جوی آباد خمینی‌شهر اشاره کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه