سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

تقدیر فرماندار اصفهان از تلاش های مدیر مخابرات استان در دوران همه گیری کرونا

فرماندار اصفهان، با اهدای لوح تقدیری از تلاش های اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در دوران همه گیری کرونا قدردانی کرد.

مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در متن لوح تقدیر اهدایی محمد علی احمدی فرماندار اصفهان خطاب به مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

جناب آقای اسماعیل قربانی

مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان

بی شک سلامتی بزرگترین عطیه الهی برای اشرف مخلوقات و تلاش در راستای تحقق سلامتی آحاد جامعه یکی از با ارزش ترین اعمال در پیشگاه حضرت باری تعالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد.

 مواجهه کشور با "پاندمی کرونا" بار دیگر اهمیت همکاری بین بخشی در حوزه سلامت را نمایان ساخت و امروز شاهد آن است که تلاش های فداکارانه متولیان قوای سه گانه، سازمان ها، نهادهای دولتی، غیردولتی و خیرین سلامت تبدیل به نقطه عطفی جهت دل گرم شدن در ارتقای سلامت برای تمام هموطنان شده است.

 بنابراین خدمت به خلق موهبتی است الهی و بنا به آیه ی ۳۲ سوره مائده، نجات جان یک انسان از دیدگاه خداوند، معادل نجات جان همه انسان هاست.

لیکن در این شرایط حساس هر قدمی که برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

 لذا بر خود فرض می دانیم که از عزم و همت والایتان در این جهاد فی سبیل الله در دوران همه گیری کرونا قدردانی نموده و با اهدای این لوح تقدیر، تلاش شما را پاس بداریم.

 توفیق روز افزونتان را در مسیر رشد و بالندگی این مرز و بوم در ظل  عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) از محضر خداوند منان خواستاریم.

محمد علی احمدی

فرماندار و رئیس مجمع سلامت شهرستان اصفهان

فرمانداری اصفهان

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر