English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۳ فرد شرور و اوباش در خیابان مشتاق اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 3 فرد شرور و اوباش خیابان مشتاق اصفهان اقتدار ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن خبر داد.

دستگیری 3 فرد شرور و اوباش در خیابان مشتاق اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به دستگیری اوباش خیابان مشتاق گفت: اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی، عربده کشی و استفاده ازسلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن به زانو در آمدند.

وی افزود: در دو شب گذشته 3 فرد شرور در یکی از خیابان های محله مشتاق شهر اصفهان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و و حشت در بین مردم این منطقه شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این افراد در همان نقطه ای که اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی برای مردم و اهالی کسبه کرده بودند آورده شدند تا همه بدانند ،اصفهان که به شهر شهیدان مشهور است جای امنی برای اراذل و اوباش نخواهند بود.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: مردم عزیز شهرستان اصفهان مطمئن باشند که همه ماموران پلیس بر جامعه اشرافیت کامل دارند و با قوت و قدرت تمام اعمال و رفتار مجرمان را زیر نظر دارند و در صورت بروز کوچکترین خطایی با آنان برخورد قاطع می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این افراد خود را سلطان مشتاق می نامیدند تصریح کرد: اقتدار و صلابت پلیس ابهت پوشالی این افراد را شکست و نشان داد که هر کس به حقوق مردم تعرض و تعدی کرده و آرامش آنان را بهم بریز با مشت آهنین پلیس مواجه خواهد شد.

سرهنگ بساطی از برنامه ریزی برای برخورد قاطعانه با افراد شرور و اوباش در هر نقطه از شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: انشاءأ الله با همکاری و مشارکت مردم از این گونه تحرکات جلوگیری می کنیم و با توکل برخداوند و پشتیبانی مردم شهری امن و آرام برای شهروندان و گردشگران فراهم خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه