English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد:

انجام سم‌پاشی درختان اصفهان در شامگاه یکم و سوم اردیبهشت‌ماه / شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، مسیرهای سمپاشی درختان در شامگاه پنجشنبه، اول اردیبهشت‌ماه و شامگاه شنبه سوم اردیبهشت‌ را اعلام کرد.

انجام سم‌پاشی درختان اصفهان در شامگاه یکم و سوم اردیبهشت‌ماه / شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید عرفان‌منش گفت: مسیر سم پاشی این دو روز، در منطقه 3، در خیابان ولی‌عصر (عج)، در منطقه 4 در فرعی‌های خیابان مفتح و تکمیل فرعی‌های جانبازان و فجر، در منطقه 5 در کندرو میرزاکوچک‌خان، خیابان شریعتی غربی و شرقی و تکمیل خیابان‌های چهارباغ بالا، آزادی و کاویان، ادامه بلوار ارتش و سهروردی و سپاهان شهر انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سم پاشی در منطقه 6 شهرداری در پارک آبشار دوم و سوم، در منطقه 7 در خیابان ابوریحان و جنگل‌های خورزوق، در منطقه 8 در خیابان شکوفه، خیابان نیروی هوایی، پرتمان، تامه و اصفهان ویلا، در منطقه 9 در خیابان وحید، خیابان سرداران و فرعی‌های مادی قمیش، حدفاصل زیتون تا گل نثار در دستور کار است.

.وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی از تمدن به سمت محله اطشاران، باغ بانوان طلوع و تاکسیرانی و خیابان هفت تیر و مجموعه 2000 در منطقه 10، خیابان‌های امام حسین (ع)، جهادگران و ادامه باند کندرو امام خمینی(ره) و خیابان و پارک امین آباد، همچنین خیابان نگارستان جنوبی و محمدباقر صدر شرقی در منطقه 12و بلوار ارغوانیه در منطقه 15 در شامگاه پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه سم پاشی می‌شود.

مسیرهای سم ‌پاشی درشامگاه شنبه (سوم اردیبهشت‌)

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در خصوص مسیرهای سمپاشی شامگاه شنبه (سوم اردیبهشت‌ماه)، اضافه کرد: خیابان شریف‌واقفی در منطقه 3، فرعی‌های خیابان‌های مبارزان و هشت‌بهشت در منطقه 4، سپاهان‌شهر در منطقه 5، تکمیل خیابان ایثارگران و آئینه خانه در منطقه 6، پارک میخک سوزنچی و مهندسی و جنگل‌های خورزوق در منطقه 7 در این تاریخ سم پاشی می‌شود.

او با اشاره به ادامه مسیر سم پاشی شبانه در سوم اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در منطقه 8 پارک نوش و گلستان، نارون، اردیبهشت و فرهنگ، کوچه 75امام خمینی(ره) در منطقه 9، فرعی‌های خیابان نبوی‌منش تکمیل خیابان آتشگاه، مادی رهنان و کارلادان انجام شده و سمپاشی بزرگراه فرودگاه در منطقه 10، پارک امام رضا(ع) در منطقه 11، پارک استقلال و میدان‌ها، بلوار محمودآباد، خیابان و پارک محمودآباد در منطقه 12و شهرک اریسون و فرعی‌های شهدای ستار در منطقه 15انجام خواهد شد.

 توصیه های ایمنی در زمان سم‌پاشی

عرفان منش از شهروندان درخواست کرد: در دوره سم پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان سعی کنند از قرار دادن خودرو خود در مسیر سم پاشی خودداری کنند.

وی همچین تاکید کرد: شهروندان از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درب‌ها و پنجره‌های مشرف به مسیر سم پاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شستشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای انجام سمپاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع رسانی و حرکت آهسته سمپاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده، یادآوری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه