English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

دستگیری فروشنده مواد مخدر صنعتی/ کشف یک کیلو شیشه و هروئین

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فروشنده مواد مخدر صنعتی و کشف نزدیک به یک کیلوگرم شیشه و هروئین در این شهرستان خبر داد.

دستگیری فروشنده مواد مخدر صنعتی/ کشف یک کیلو شیشه و هروئین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت حرفه ای اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهر کاشان می‌کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت .

 وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی، مخفیگاه سوداگر مرگ را شناسایی و عملیات دستگیری این فروشنده حرفه ای مواد مخدر آغاز شد.

سرهنگ بساطی تصریح کرد: مأموران طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات ضربتی متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ، مقدار نزدیک به یک کیلوگرم شیشه و هروئین به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و ترازوی توزین کشف کردند که در این رابطه متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شد .

 فرمانده انتظامی کاشان در پایان اظهار داشت:  امروز پلیس در مقابل فروشندگان مواد مخدر ایستاده و اجازه جولان دادن به آن‌ها را نخواهد داد و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه