English

علیرضا خاکسار خبر داد:

لحظه تحویل سال و آغاز بهار جان‌ها باغ شهر صفوی در کنار شهدای نجف آباد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: لحظه سال تحویل از مهمترین لحظاتی است که خانواده‌ها و عموم مردم نیاز دارند در کنار شهدا باشند.

لحظه تحویل سال و آغاز بهار جان‌ها باغ شهر صفوی در کنار شهدای نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا خاکسار با بیان اینکه نجف آباد شهر شهیدان است، گفت: مردم نجف آباد به علاقه نسبت به شهدا مشهور هستند و هر خانواده شهیدی تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، لحظه سال تحویل از مهمترین لحظاتی است که خانواده‌ها و عموم مردم نیاز دارند در کنار شهدا باشند.

خاکسار در ادامه افزود: شهرداری نجف آباد ویژه‌ برنامه‌های مختلفی برای تمام روزهای نوروز در نظر گرفته است و تلاش شده است تا در برگیرنده تمام سلایق و علایق مردم شریف نجف آباد باشد.

وی ادامه داد: لحظه سال تحویل و آغاز بهار جان‌ها در کنار مزار شریف شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله برنامه‌هایی است که شهرداری نجف آباد برای مردم تدارک دیده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با بیان اینکه نقاط مختلف شهر نجف آباد متبرک به قبور منور شهدا است، تصریح کرد: جشن سال تحویل به همراه ویژه‌ برنامه‌هایی نظیر قرائت دعای سال تحویل و جشن فرارسیدن بهارجان‌ها با حضور هنرمندان مطرح استان در کنار مزار شهدا از جمله برنامه‌های سال تحویل امسال است.

خاکسار اظهار کرد: مزار شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، یادمان شهدای امیرآباد، یادمان شهدای یزدانشهر و یادمان شهدای ویلاشهر میزبان همشهریان عزیز برای جشن سال تحویل و لحظه تحویل سال 1401 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز از ساعت ۱۷ در محل یادمان و بقیه مکان ها از نماز مغرب و عشا می‌توانند در محل‌های یاد شده حاضر بشوند و از ویژه برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در نظر گرفته است استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه