English

به همت مخابرات منطقه اصفهان صورت گرفت؛

اتصال سایت اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کاشان به شبکه دیتای کشور

با پیگیری و تلاش مجدانه کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، سایت اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کاشان به شبکه دیتای کشور متصل شد.

 اتصال سایت اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کاشان به شبکه دیتای کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در راستای ارائه خدمات به ارگان ها و دستگاه های اجرایی برای بهره مندی از ارتباطات باند پهن، سایت اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی شهرستان کاشان با استفاده لینک رادیو IP به شبکه دیتای کشور متصل شد.

گفتنی است؛ این لینک رادیو از مرکز تلفن شهید مطهری کاشان تامین گردیده است که از تعدادی از دستگاه های مختلف تشکیل شده است.

اضافه کردن کاربران جدید به شبکه و یا جایگزینی تجهیزات آسیب دیده می تواند منجر به کنشهای مختلفی از رادیو در طیف وسیعی از تولید کنندگان شود.

در این جریان، در مورد سازگاری ویژگی های یک دستگاه با دستگاه دیگر ممکن است عوارضی ایجاد شود. با این حال، رویپ (RoIP) اجازه می دهد تا اتصال مخلوطی از انواع رادیو و تولید کنندگان را داشته باشیم.

رویپ (RoIP) برای رادیو دیجیتال می تواند دستگاه های مختلف را گرد هم آورد،و به کاربر اجازه می دهد تا به ویژگی های خود دسترسی پیدا کرده و با تمام کاربران ارتباط برقرار کند.

این بدین معنی است که کاربر در حال افزایش جمعیت دستگاه خود به محدوده مشخصی محدود نمی شود، و برای کاربر این امکان را فراهم می کند که سازنده رادیویی را انتخاب کنید که توابع مورد نیاز شما را ارائه دهد.

برای افزایش قابلیت همکاری می تواند یک دروازه RoIP   اضافه شود، که به کاربر اجازه می دهد تا برای شبکه خود به ویژگی های طراحی نوآورانه مانند خدمات مکان دسترسی پیدا کند.

دیگر ویژگی‌های رویپ یا RoIP چیست؟

ویژگی های اضافی زیادی وجود دارد که می تواند با اتصال رویپ (RoIP) مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، با آوردن دروازه IP به سیستم اعزام، اپراتورها می توانند خود و دیگران را با استفاده از یک کنسول مبتنی بر کامپیوتر به چند نوع رادیو متصل کنند.

با دروازه IP، نیاز به تجهیزات پشتی برای اتصال کنسول ها و رادیوهای آنالوگ نیز حذف شده است، به این معنی است که سرمایه گذاری سخت افزاری برای ارائه عملکرد برتر، کمتر می شود.

رویپ یا RoIP

رادیو بر روی IP برای گسترش محدوده محدود ایستگاه‌های رادیویی چند kms توسعه یافته است. این رادیو شبکه‌های مختلف رادیویی را با یکدیگر در ارتباط با هسته ایکس پی متصل می‌کند. با محدوده نامحدود اتصالات IP، محدوده ارتباطات رادیویی می‌تواند به صورت دلخواه افزایش یابد.

بدینوسیله همه گوشی‌ها و  رادیو ها از شبکه های رادیویی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مزایای رویپ یا RoIP چیست؟

با ارائه یک راه مقرون به صرفه برای اتصال سیستم های رادیویی و اپراتورها با یکدیگر، این تکنولوژی نه تنها قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به شبکه‌های ارتباطی رادیویی موجود را فراهم می‌کند، بلکه به لطف ویژگی‌های اضافی که قبلا امکان پذیر نبوده است، مزایای بیشتری خواهد داشت.

این مزایا از توانایی فن آوری دیجیتال برای استفاده از زیرساخت‌های IP  است که شبکه‌های محلی و گسترده‌ای را تشکیل می‌دهد.

درست همانطور که فن آوری  VoIP کاربران را قادر می‌سازد در هر مکان به راحتی و کاملا مقرون به صرفه با دیگر افراد ارتباط برقرارکنند، رویپ (RoIP) نیز یک مجموعه عظیم از مزایا را برای سازمان هایی که به دنبال گسترش و توسعه کاربردها می باشند ارائه می دهد.

مزیت کم هزینه بودن

در پاسخ به این سوال که رویپ یا RoIP  چیست باید بگوییم که RoIP ارزان ترین راه برای اتصال سیستم های رادیویی و اپراتورها است، در حالی که همچنین موجب افزایش عملکرد و تجربه کاربر می شود. این شامل:

•    ادغام با زیرساخت های موجود IP،(LAN، WAN یا VPN )

عدم نیاز به نصب و نگهداری بیشتر از معماری اولیه شبکه.

 در دسترس بودن و کاهش هزینه تجهیزات

تجهیزات رویپ یا RoIP نه تنها قابلیت دسترسی و مقرون به صرفه تر شدن را دارند، بلکه اغلب سیستم ها می توانند شامل سخت افزار های غیر معمول مثل روترها و سوئیچ ها باشند.

عدم نیاز به تعویض خط جایگزین

هزینه های ماهانه مرتبط با مسیرهای اختصاصی صوتی ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات مخابراتی حذف می شود.

ایجاد منابع مشترک

با استفاده از دروازه IP با رادیو دیجیتال، پروتکل ها می توانند در میان تعدادی از اپراتورها با از بین بردن نیاز به پروتکل های نقطه به نقطه وvocoders  در هر موقعیت اپراتور به اشتراک گذاشته شوند.

 انتخاب ارائه دهنده رادیو

با ویژگی های قابلیت همکاری ، شما برای انتخاب سازندگان رادیو و پروتکل هایی که قابلیت های مورد نیاز خود را ارائه می دهند و هزینه های خود را تامین می کنند، آزاد هستید.

مزیت قابلیت اطمینان بالا

قابل اطمینان بودن شبکه رادیویی برای ارتباطات در یک ماموریت حیاتی بسیار مهم است و زیرساخت انعطاف پذیر از یک شبکه IP یکی از مهمترین ویژگی های آن است.با رویپ (RoIP)، شبکه ها دیگر به یک نقطه شکست نمی رسند، و موجب خرابی های بسیار کمتر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه