English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان خودروهای وانت مزدا در اصفهان / کشف ۶ دستگاه خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان خودروهای وانت مزدا در عملیات کارآگاهان این پلیس و کشف 6 دستگاه خودرو از مخفیگاه متهمان خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سارقان خودروهای وانت مزدا در اصفهان / کشف 6 دستگاه خودرو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی وانت مزدا در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس کارآگاهان به صورت میدانی درتک تک محل های سرقت حضور یافته و به بررسی دقیق این محل ها و جمع آوری مدارک و مستندات موجود در آنها پرداختند و در نهایت رد پای 3 سارق سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان یکی از متهمان در کمتر 24 ساعت دستگیر و با اعترافات وی باغی که همدستان وی خودروهای مسروقه را در آنجا اوراق می کردند مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی 2 متهم دیگر را دستگیر و در بازرسی از محل نیز 6 دستگاه خودروی مسروقه شامل 4 دستگاه خودروی وانت مزدا، یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی پراید که سارقان در حال اوراق کردن آنها بودند را به همراه اموالی که از منازل نیمه ساز سرقت شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهمان به 8 فقره سرقت خودرو و سرقت از منازل نیمه ساز از تحویل اموال مکشوفه به مال باختگان این سرقت ها خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه