English

نادرالاصلی:

طرح شهر الکترونیک باید تا پایان خرداد ۱۴۰۱ عملیاتی شود

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح شهر الکترونیک حداکثر باید تا پایان خرداد ۱۴۰۱ عملیاتی شود.

طرح شهر الکترونیک باید تا پایان خرداد ۱۴۰۱ عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  مجید نادرالاصلی در نطق میان دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک به آحاد مردم ایران اسلامی به واسطه حضور قدرتمندانه و همه‌جانبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۱ باید نسبت به عملیاتی شدن طرح شهر الکترونیک اقدام شود تا مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه با بخش‌های مختلف مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار کرد: باید خاضعانه بگوییم که ما قدر این حضور را نمی‌توانیم بشناسیم و زبان از بیان بزرگی این مردم قاصر است.

نادرالاصلی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت دشمنان برای تخریب باورها اشاره کرد و گفت: براساس تأکیدات ایشان جایگاه ما در جنگ روایت‌ها بین جبهه حق و باطل باید تعیین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  با اشاره به جهاد تبیین گفت: امروز در جایگاهی رفیع و بزرگ قرار داریم، وظیفه سنگینی بر دوش ماست و اگر به آن توجه نکنیم باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم. اگر می‌خواهیم خدعه و شیطنت دشمن را خنثی کنیم باید به این فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب دقت کنیم.

وی افزود: همکاران ما در تلاش هستند بودجه سال آینده را به صورت دقیق بررسی کنند. ممکن است بسیاری از مدیران نسبت به کاهش یا افزایش بودجه در بخش‌های مختلف دلخور شوند اما بررسی ریال به ریال بودجه وظیفه ماست که باید حساب آن را در محضر خداوند پس بدهیم.

نادرالاصلی گفت: به همکاران خود ایمان داریم اما از باب وظیفه عرض می‌کنم که قبل از اینکه از ما حسابکشی شود خود باید نسبت به عملکردمان پاسخگو باشیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم از جمله سیاست‌های شورای شهر است که باید در بودجه به آن توجه ویژه شود، افزود: این توجه، باید در مجموعه عملکرد ما تأثیر خود را نشان بدهد.

نادرالاصلی با اشاره به طرح شهر الکترونیک گفت: حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۱ باید نسبت به عملیاتی شدن این طرح اقدام شود تا مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه با بخش‌های مختلف مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه