English

فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه:

دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند

فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند وظیفه تمام مسوولان ومردم این است که با روشنگری وایجاد وحدت نگذارد دشمن به هدف خود برسد

دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ پاسدار عبدالحمید در نشست خبری ویژه چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب وایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب دلیل اکثر عقب افتادگی ومشکلات کشور است، وظیفه ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل بگیرد وبرای مردم روشنگری کنیم.

وی اضافه کرد: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب از جامعه این است که مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل جوان کشور بیاموزیم تا در آینده دچار گمراهی نشوند.

فرمانده گروه‌ موشکی ١۵خرداد خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) برای خدا قیام کردهمین باعث شد که خداوند پشتیبان ویاور او باشد وهمین با عث شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد اگر اینگونه نبودانقلابی صورت نمی گرفت. پرچم این انقلاب صادقانه بلند شده است.

 سرهنگ عبدالحمید بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند وظیفه تمام مسوولان ومردم این است که با روشنگری وایجاد وحدت نگذارد دشمن به هدف خود برسد.

فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد گفت: با توجه به تقارن مبارک چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وماه مبارک رجب المرجب و در راستای بزرگداشت ایام والله، این یگان در نظر دارد برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی ویژه کلیه کارکنان اعم از پایوران و سربازان و خانواده آنان برگزار نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه