English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تکمیل رینگ چهارم مهمترین اولویت‌ شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل رینگ چهارم در منطقه ۱۵ و اجرای کمربند شمالی منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ۱۵ است.

تکمیل رینگ چهارم مهمترین اولویت‌ شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مصور در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات منطقه ۱۵ برای آزادسازی رینگ چهارم ترافیکی کافی نیست، بخشی از اعتبارات از طریق شهرداری مرکزی تأمین می‌شود، البته فرایند انجام توافق، تملک و آزادسازی‌ها بر عهده شهرداری منطقه است و باید تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: بخش کوچکی از آزادسازی‌ها در منطقه ۱۵ باقی‌مانده، اما با توجه به وفور پلاک‌های تجاری و مسکونی اعتبار زیادی برای انجام آزادسازی آن نیاز است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۵ می‌توان به اجرای کمربند شمالی آن اشاره کرد که بر اساس فازبندی بخشی از آن اجرا شده و بخش دیگری از آزادسازی‌ها امسال و سال آینده انجام می‌شود تا این پروژه به سرانجام برسد.

وی گفت: در حال حاضر تمرکز شهرداری منطقه 15 اصفهان با توجه بافت و ساختار بر انجام تملکات است که پس از تملک نیز فعالیت‌های اجرایی همچون آسفالت و تعیین معابر انجام خواهد شد که اقداماتی مؤثر برای شهر است.

احمدرضا مصور در رابطه پروژه مجموعه تجاری خان (خورشید شهر) یادآور شد: این پروژه که در خیابان دکتر شریعتی قرار دارد، به مراحل نهایی رسیده و به عنوان پتانسیل سرمایه‌گذاری و پشتیبان برای پروژه‌های عمرانی بوده و در مرحله سفت‌کاری قرار دارد، البته ارزش‌افزوده این پروژه برای اجرای رینگ چهارم (بخش موجود در منطقه ۱۵) و دیگر پروژه‌های منطقه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ۱۵ در سال آینده، خاطرنشان کرد: تکمیل رینگ چهارم در منطقه ۱۵ و اجرای کمربند شمالی منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ۱۵ است، اما پروژه‌های محله‌محور نیز با توجه به برنامه‌ها و ایده‌های شهردار در دو یا سه محله‌ای که از لحاظ امکانات زیرساخت و سرانه‌های مختلف، دارای محرومیت بوده و کم‌تر برخوردار است به عنوان پایلوت در اولویت قرار گرفته تا ردیف بودجه دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه