English

هرند؛ دومین مقصد کاروان خدمت آبفای استان اصفهان

کاروان خدمت آبفای استان اصفهان، در دومین سفر خود در شهرستان تازه تاسیس هرند حضور یافت.

هرند؛ دومین مقصد کاروان خدمت آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اعضای کاروان خدمت آبفای استان اصفهان شامل مدیرعامل، معاونان و چند نفر از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در شهرهای هرند و اژیه و روستاهای هاشم آباد و قهی حضور یافته و با گروهی از مردم و مسئولان مناطق یاد شده دیدار و گفت و گو کردند.

این سفرها با هدف بررسی میدانی مشکلات مردم و مسئولان شهری و روستایی در زمینه طرح های آبرسانی شهری و روستایی و خدمات جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب صورت می گیرد.

در سفر کاروان خدمت آبفای استان اصفهان به شهرستان هرند، شبکه فاضلاب خیابان معلم، شهرک مهدیه، دامگاه، سایت کارگاه های مشاغل مزاحم شهری، مسکن مهر و تصفیه خانه فاضلاب شهر اژیه و همچنین روستاهای هاشم آباد و قهی مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان این بازدید ها، نشستی با حضور فرماندار هرند، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای هرند و اژیه و دهیاران تعدادی از روستاهای تحت پوشش برگزار شد که حاصل آن 15 مصوبه برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و روستاییان این شهرستان بود.

آغاز اصلاح شبکه فاضلاب خیابان معلم شهر اژیه تا 45 روز آینده، تهیه طرح توسعه شبکه های فاضلاب شهرک مهدیه اژیه، شهرک علامه امینی و روستای امامزاده عبدالعزیز هرند، طراحی و اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب روستای قهی، تهیه طرح جامع اصلاح شبکه آبرسانی 32 روستای تحت پوشش و احداث مخازن جداگانه آب برای مجتمع روستایی پاجیک آباد و روستاهای شریف آباد و فیض آباد آباد از جمله مصوبات این نشست بود.

همچنین مقرر شد چگونگی تامین آب شرب و بهداشت دامگاه های شهرستان هرند و تحویل و بازسازی دو باب آب انبار قدیمی در دستور کار قرار گیرد.

آبفا اصفهان (1)

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه