English

حجت السلام نقدعلی:

کتابخانه علی ابن ابیطالب جوی آباد از برترین کتابخانه های شهرستان خمینی شهر است

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کتابخانه علی ابن ابیطالب منطقه جوی آباد از برترین کتابخانه های شهرستان خمینی شهر است.

کتابخانه علی ابن ابیطالب جوی آباد از برترین کتابخانه های شهرستان خمینی شهر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی از مهم ترین فرهنگ های یک کشور به شمار می آید، بیان کرد: تکمیل کتابخانه علی ابن ابیطالب جوی آباد از ضروریات منطقه است.

وی ابراز کرد: کتابخانه علی ابن ابیطالب جوی آباد یکی  از برترین کتابخانه های شهرستان و منطقه جوی آباد است که تکمیل پروژه این کتابخانه  از ضروریات منطقه جوی آباد است اما بودجه کشور به گونه ای است که تحقق اعتبارات به طور کامل امکان پذیر نیست و باید برای ادامه ساخت و ساز کتابخانه از گروه های دیگر نیزدرخواست کمک و همراهی نمود.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌مطلب که در همه جوامع فرهنگ کتاب خوانی وجود دارد افزود: مطلبی که جای بسی تامل دارد  این است که، در کتابخانه های یک جامعه اسلامی افراد مراجعه کننده به کتابخانه چه کتاب‌هایی را  بیشتر برای مطالعه انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: در انجام امور فرهنگی خروجی یک فعالیت فرهنگی بسیار حائز اهمیت است ؛به عنوان مثال فراوانی کتاب‌هایی که در یک کتابخانه مورد مطالعه قرار می‌گیرد بسیار مهم است  اینکه کتاب‌های انتخابی ارزشمند است یا ضد ارزش و موازین دینی و اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه  تشریح کرد:فرق رژیم طاغوت و یک جامعه اسلامی در این موضوع به چشم می خورد که نهایت امر، برنامه های که نهادهای یک شهرستان همراه با پیوست فرهنگی ارائه می دهند، در خروجی فرهنگی جامعه چه نقشی دارند؟  آیا از نگاه دینی با موازین اسلامی همسو وهمگام است؟

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی با بیان این مطلب که نقش مدیران در اداره جامعه به تاسی از فرهنگ یک حکومت برمی گردد افزود: انسانهای متدین نقش بسزایی در اداره حکومت ایفا می کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: شاکله و طرز فکر  یک مدیر اگر فاقد نگاه دینی باشد قطعا اختلاس و بی نظمی در مدیریت دستگاه ها و ادارات را به دنبال خواهد داشت ،و اعتقاد به اسلام و احکام الهی تخصص و تعهد را در پی دارد.

وی به مقایسه فتنه بنزین در در دو دولت  اشاره کرد و گفت: در دوره قبل رئیس جمهور از گرانی بنزین اظهار بی اطلاعی نمود اما در دولت آقای رئیسی ، وی با سرکشی از پمپ بنزین‌ها به دنبال حل مشکل بود.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد:بتوان با اجرای فرهنگ اسلامی به شکل صحیح در کشور زیر ساخت‌های فرهنگی را بهبود بخشید.

به گزارش موج؛ در پایان از نیما نامور محمدی ۶ ساله کتابخوان برتر کشوری از کتابخانه نیلفروشزاده،زهرا شاه قلی  مسئول کتابخانه امام صادق دینان درچه، سمیرا صانعی کتابدار نمونه استانی، اشرف قائدی کتابخوان برتر در استان از کتابخانه علی ابن ابیطالب و فاطمه مومزایی کتابخوان برتر استانی ازکتابخانه  شهید نیلفروش زاده که برترین کتابداران و کتابخوانهای شهرستان به شمار می آیند تقدیر شد.

کتابخوان برتر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه