English

وزیر نیرو تاکید کرد:

سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های آب

وزیر نیرو بر سرعت بخشی اجرای پروژه‌های آب تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها باعث افزایش ورودی های اصفهان و استان‌های همجوار می‌شود.

 سرعت بخشی به  اجرای پروژه‌های آب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر محرابیان در سفر به اصفهان بیان داشت: در بخش‌هایی که امکان تأمین آب از روش های دیگر مثل پساب وجود دارد، باید این مهم عملیاتی شود تا بخشی از منابع برای مردم آزاد شود.

وی با اشاره به این که سال بسیار خشکی را پشت سر گذاشتیم که در ۵۲ سال گذشته تجربه نکرده بودیم، گفت: امیدواریم امسال سالی پر از نعمت و رحمت الهی باشد. وی گفت: بارش‌های نسبتا خوبی در آبان ماه داشتیم، اما امیدواریم در آذرماه و زمستان بارش‌های بهتری داشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان این که بخش زیادی از مسائل کشاورزان به توزیع عادلانه آب برمی‌گردد، گفت: در سال‌های گذشته بارگذاری های زیادی بدون توجه به منابع اتفاق افتاده که این بارگذاری ها باید متوقف شود.

علی اکبر محرابیان افزود: همچنین در بخش‌هایی که امکان تأمین آب از روش های دیگر مثل پساب وجود دارد، باید این مهم عملیاتی شود تا بخشی از منابع برای مردم آزاد شود.

وی بر سرعت بخشی اجرای پروژه‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد اجرای این پروژه‌ها باعث افزایش ورودی های اصفهان و استان های همجوار ‌شود.

وزیر نیرو گفت: متاسفانه رکود پروژه‌ها آسیب زیادی به کشور زده و برخی از پروژه‌ها تا ۱۰ سال متوقف بود، درحالی که نیازهای مردم روز به روز بیشتر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه